Kako na koncentracijo vplivajo B vitamini?

by , under Zdravje

Se vam zdi, da se težko skoncentrirate? Imate težave s fokusiranjem na delo ali učenje? Si težko zapomnite podatke in informacije ali pa imate občutek, da vam misli nenehno begajo? Ali pa vam enostavno primanjkuje energije za kakršna koli opravila? B vitamini oziroma njihovo pomanjkanje imajo lahko pri tem pomembno vlogo, zato se velja prepričati, ali jih ima vaše telo dovolj. To je še posebej pomembno v stresnih situacijah ali takrat, ko zaradi velike obremenjenosti ali pomanjkanja časa ne zmoremo dovolj dobro skrbeti za zdravo in raznoliko prehrano.

B vitamini v kateri hraniPomanjkanje koncentracije

Zaradi stresa, preobremenjenosti, premalo spanja in različnih drugih razlogov se veliko ljudi sooča s pomanjkanjem koncentracije. To je zagotovo precej pogost problem, s katerim se soočajo tako šolarji, kot študenti in odrasli. K vsemu temu pa lahko pripomore tudi pomanjkanje ustreznih vitaminov, ki skrbijo za to, da so naši možgani zmožni koncentracije. Med drugim imajo pri tem veliko vlogo B vitamini oziroma vitamini iz skupine B. Njihovo pomanjkanje lahko vodi v:

  • težave s koncentracijo,
  • izguba fokusa,
  • težje pomnjenje,
  • slab spomin,
  • težave s kratkotrajnim spominom,
  • spremembe razpoloženja,
  • razdražljivost,
  • motnje spanca,
  • izčrpanost.

Vitamini B so pomembni za možgane

vitamin B12 pomanjkanjeMed vitamini, ki najbolj pomembno vplivajo na naše možgane in vse možganske funkcije oziroma delovanje možganov, so gotovo tisti iz skupine B. Gre za veliko skupino vitaminov, ki ima ključno vlogo pri različnih mentalnih procesih, pomnjenju, koncentraciji, pa tudi spominjanju. Če nam jih zelo primanjkuje, lahko to vodi celo v različne resnejše težave na tem področju, zato je zelo pomembno, da jih ima naše telo vedno na razpolago dovolj.

Nekateri jim zato pravijo kar vitamini za možgane, saj jih naše telo še posebej nujno v zadostni količini potrebuje takrat, ko nas čaka težko mentalno delo – recimo pred učenjem za izpite, pred napornimi projekti v službi itd. Takrat potrebujemo tudi veliko energije ter dodatno podporo pri tem, da vse skupaj izvedemo tako, kot je treba. Zato poleg skrbi za redno rekreacijo, zdravo prehrano in dovolj tekočine ni napak razmisliti tudi o kakšnem prehranskem dodatku, ki nam bo pomagal pri tem.